System klasy ERP umożliwiający zarządzanie procesowe małym lub średnim przedsiębiorstwem. Zawiera bogaty zestaw narzędzi zintegrowany na wspólnej bazie. Poprzez oddanie użytkownikowi możliwości łatwej konfiguracji i modelowania struktury przedsiębiorstwa oraz tworzenia raportów analitycznych znacząco wspiera prowadzenie przedsiębiorstwa.
Zintegrowany system ERP zapewnia pełne wsparcie dla procesów zachodzących w firmie. Możliwe jest wymodelowanie struktury przebiegu procesu od złożenia zapytania ofertowego aż do powstania produktu lub usługi gotowej do sprzedaży. Za pomocą technologii drag and drop odwzorowujemy strukturę organizacji z dokładnością do gniazd. Modelowanie obejmuje wszelkie zasoby konieczne do rejestracji procesu (maszyny, ludzie, materiały, kompetencje). Zastosowanie kalkulatorów internetowych identycznych ze strukturą wykonywanego procesu umożliwia szybkie kalkulowanie i składanie ofert. Z zaakceptowanej przez klienta oferty tworzona jest automatycznie pozycja magazynowa i lub zlecenie.
System umożliwia dokładne rejestrowanie przebiegu procesu (statusu) z dokładnością do czynności oraz zużycia materiałów na czynności w czasie rzeczywistym w sposób deklaratywny lub za pomocą kart PLC. Możliwe jest zastosowanie terminali do urządzeń ważących, również mobilnych np. widły wózka transportowego. Rejestracja odbywa się za pomocą aplikacji Strat-Stop, która umożliwia rejestracje w trudnych warunkach również na panelach dotykowych.
System zawiera również narzędzia WMS do zarządzania magazynem. Możliwe jest tworzenie mapy magazynu z dokładnością do miejsca magazynowego np. półki w regale. Podsystem umożliwia obsługę jednostek zakupu, magazynowania i zużycia. Podsystem magazynowy zintegrowany jest z podsystemem produkcyjnym i funkcjonuje w oparciu o kody kreskowe. Możliwość definiowania dowolnych parametrów pozycji magazynowej stanowi o jego elastyczności i szerokich możliwościach zastosowania. Narzędzia na mobilne kolektory danych przyspieszają inwentaryzację na dowolnym obszarze. Zastosowanie jednocześnie kilku metod rozliczania zużycia materiałów na produkcji uszczelnia działanie systemu i umożliwia wyznaczanie odpowiedzialności.
Dzięki zintegrowanemu modułowi CRM komunikacja z klientami uzyskuje nową jakość. Ułatwia kontakt handlowców, automatyzuje dostarczanie informacji koniecznych do wykonania zlecenia. System optymalizuje przebieg procesów w firmie. Rozbudowany system Business Intelligence, wraz z pulpitem managera daje nieograniczone możliwości syntezy raportów ze zgromadzonych danych. Wdrażanie systemu Work Manager jest możliwe etapami. Statystyka dowodzi, że w firmach w których funkcjonuje system Work Manager następuje optymalizacja procesów i sukcesywnie wdrażane jest zarządzanie procesowe.
Aplikacja będąca częścią systemu Work Manager. Stanowi komplety pulpit operatora służący do rejestracji procesu pracy i zużycia materiałów na czynnościach. Narzędzie umożliwia elektroniczną dwukierunkową komunikację we wszelkich procesach związanych z produkcją, włączając w to procesy magazynowe. Aplikacja umożliwia pracę także w trybie dotykowym w trudnych warunkach produkcyjnych.
Start-Stop jest narzędziem, dzięki któremu może zostać zwiększona wydajność i precyzja funkcjonowania firmy. Start Stop daje możliwość przekazywania bezpośrednio na stanowisko pracy wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do wykonania zlecenia. Dotyczy to zarówno poleceń wykonania czynności jak i dokumentacji technologicznej. Jednocześnie możliwa jest rejestracja wykonywanych czynności w czasie rzeczywistym.
Z poziomu aplikacji możliwy jest podgląd zużywanych na zleceniu materiałów, rejestracja zużycia czasu pracy na poszczególnych czynnościach oraz rejestracja zużycia materiałów na danej czynności w czasie rzeczywistym. Daje to możliwość bardzo precyzyjnej analizy przebiegu procesu oraz rentowności zleceń.
Aplikacja tworzy automatycznie dokumenty magazynowe RW, PW, MM-, MM+. Możliwość dwukierunkowej komunikacji między różnymi użytkownikami oraz technologami usprawnia przepływ informacji miedzy stanowiskami i pozwala na uniknięcie przestojów maszyn. Po realizacji zlecenia istnieje możliwość wykonania precyzyjnej kalkulacji powykonawczej porównującej czynność do czynności z kosztorysem i określenie miejsc powstawania przekroczeń, co pozwala na analizę i optymalizację procesów w czasie rzeczywistym.
Jest to wersja aplikacji Start-Stop na urządzenia mobilne z systemem Android. Funkcjonalność Start-Stop Mobile zapewnia dystrybucję poleceń do pracowników mobilnych oraz rejestrację ich wykonania w czasie. Możliwe jest również zarejestrowanie miejsca rozpoczęcia oraz zakończenia wykonania czynności i trasy dojazdu za pomocą systemu GPS.
Aplikacja na smartfony i tablety, która umożliwia rejestrowanie wykonywanych czynności dla handlowców, kierowców oraz innych mobilnych pracowników. Dzięki wykorzystaniu znaczników GPS oznaczone jest miejsce gdzie pracownik rozpoczął pracę oraz gdzie i kiedy ją skończył. Możliwe jest również określenie obszaru, w którym powinien przebywać pracownik, co pozwala na automatyczne zbieranie informacji o rzeczywistym wykonywaniu zadań.
Za pomocą aplikacji można przekazywać polecenia służbowe oraz otrzymywać informacje zwrotne od pracowników. Wszystkie dane są zapisywane w bazie systemu Work Manager w czasie rzeczywistym. W przypadku chwilowego braku Internetu informacje są buforowane w telefonie i wysyłane po ponownym nawiązaniu połączenia. Aplikacja umożliwia wyrysowanie tras, którymi poruszał się pracownik w mapach Google, a system raportów pomaga lepiej zarządzać pracownikami.
Wysyłaj dokumenty lub wiadomości bezpośrednio z programów posiadających możliwość drukowania. Zastosowanie sterownika wirtualnej drukarki umożliwia unikniecie zbędnego drukowania, a dokumenty zostaną zaszyfrowane i wysłane bezpośrednio na telefon odbiorcy lub wskazanego maila. Wiadomości będą dostępne w mobilnej aplikacji oraz w serwisie internetowym www.netlist.pl.
Po zainstalowaniu sterownika wirtualnej drukarki NETLIST możliwe jest wygodne przesyłanie dokumentów, bez zbędnego drukowania z każdego programu posiadającego opcje drukowania. Wydruk zostanie wysłany bezpośrednio z poziomu aplikacji, co pozwoli na zaoszczędzenie czasu i spowoduje oszczędności związane z korespondencją. Wszystkie dokumenty będą dostępne do odbioru za pomocą aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego www.netlist.pl.
Wygodny i czytelny interfejs przeprowadzi każdego przez proces odbierania dokumentów. Odbiorca dostanie informacje smsem lub mailem, jeśli zostanie dostarczony nowy dokument do odczytania. W celu odbioru użytkownik musi potwierdzić fakt, że otrzymał dokument inaczej nie będzie miał możliwości otwarcia wiadomości. Potwierdzenie jest generowane automatycznie w momencie otwierania wiadomości i przesyłane do nadawcy. W ten sposób nadawca uzyskuje potwierdzenie otrzymania przez odbiorcę wiadomości.
Nasza firma zapewnia bezpłatny dostęp do autorskiej platformy e-learningowej www.learning.workmanager.pl zawierającej ponad 150 materiałów wideo z lektorem pogrupowanych w kursy,
dzięki którym w skuteczny sposób prowadzimy szkolenia w zakresie wdrożenia systemu Work Manager na poziomie administracyjnym oraz użytkownika.
Dzięki tym kursom możliwe jest uzyskanie bardzo wysokiej skuteczności szkoleń jak i oszczędności wynikających z czasu skrócenia wdrożenia systemu.
Materiały umożliwiają również szkolenia zdalne.
Szczególnie korzystne jest zastosowanie platformy do prowadzenia warsztatów i certyfikacji umiejętności.
Platforma oparta jest na bardzo rozpowszechnionym systemie Moodle, którego instancja znajduje się na naszym serwerze,
gwarantując kompatybilność z uczelniami wyższymi, z którymi współpracujemy.
Work Manager EDU www.edu.workmanager.pl to serwis dedykowany dla szkolnictwa wyższego i i konsultantów.
Umożliwia on automatyczne tworzenie kompletnego środowiska systemu Work Manager.
Każda z kopii środowiska posiada własną pulę adresów. Dotyczy to zarówno adresów instalacyjnych dla aplikacji Work Manager i aplikacji Start Stop oraz instancji bazy danych, serwera FTP i serwera www.
Student po utworzeniu własnego (całkowicie automatycznie) środowiska dołącza się do wybranej grupy, którą prowadzi wykładowca.
Wykładowca może przełączać się pomiędzy bazami danych kontrolując wykonanie zadań lub równolegle pracując z wybranym studentem.
Dane wprowadzone przez studentów nie są kasowane ani nadpisywane. Możliwe jest ładowanie profili do bazy studenta.
Rozwiązanie znajduje również zastosowanie w trakcie wdrożeń.
Konsultant dla nowego klienta tworzy nowe środowisko w chmurze i natychmiast może zacząć konfigurację i rejestrację procesów.
Szczególnie imponujący jest czas tworzenia wszystkich usług, serwerów FTP i www czyli konfiguracja usług IIS. Średnio nie przekracza on 30 sekund.
Mikroprocesorowe karty PLC realizujące sprzętową komunikację z otoczeniem dla systemu Work Manager lub innych interfejsów pomiarowych.
Komunikują się z bazą danych za pomocą standardowej sieci WiFi.
Karty mają różne układy wejściowe w zależności od mierzonych sygnałów.
Czujnikami mogą czujniki tensometryczne, Halla, czy laserowe.
Karty mają wejścia o wysokiej impedancji z wzmacniaczami izolowanymi optycznie od układów zasilania.
Umożliwia to zasilanie np. z pokładu maszyny.
Mogą zliczać impulsy np. prędkość przesuwu folii dla Flekso lub ilość arkuszy dla Offsetu.
Można je wpinać do systemu maszyny, lub zupełnie odrębne urządzenia mierzące za pomocą np. promienia lasera.
PLC posiadają własny procesor.
Oprogramowanie komunikacyjne po stronie serwera i procesora oraz układy wejściowe i płytka aplikacyjna powstały w naszym biurze konstrukcyjnym i są produkowane w Tisoft.
Umożliwia to nam np. zdalną aktualizację softu lub jego modydikację pod konkretne potrzeby.
PLC występuje w różnych obudowach IP i może mieć własny akumlator z zasilaczem.
Ciekawym zastosowaniem jest terminal wagowy dostępny jako odrębny produkt Scale Terminal.
Podsystem Work Manager WEB stanowi webową warstwę interfejsów systemu Work Manager i umożliwia komunikację poprzez przeglądarkę Internetową.
Zastosowanie podsystemu jest wszechstronne.
Dowolny raport, czy funkcjonalność dodana do głównego systemu, specjalistyczny sklep internetowy, czy Pulpit Managera są tutaj dostępne w trybie responsywnego serwisu www.
Jeżeli budujemy sklep, który automatycznie kosztorysuje, klient może od razu uzyskać cenę z nawet bardzo skomplikowanej kalkulacji produkcyjnej.
Jeżeli mamy rejestratory na produkcji to możemy dokładnie sprawdzić czy kalkulacja odpowiada realizacji i na której czynności wystąpiły przekroczenia.
Zakres używania systemu Work Manager zależy tylko od potrzeb klienta.
Można poprzestać na serwisie www.
Spadają wtedy koszty modyfikacji kalkulatorów i layoutu serwisu (dodanie produktu, zmiana ceny), ponieważ może to zrobić administrator.
Serwis po zalogowaniu użytkownika (klienta) może uwzględniać np. rabaty przydzielone konkretnemu klientowi na grupę towarów lub obsługę promocji.
Mikrokontrolery mają zastosowanie jako urządzenia dostarczające danych, ale również mogą sterować innymi urządzeniami po zajściu określonych zdarzeń.
Scale Terminal jest specjalizowanym mikrokontrolerem służącym do komunikacji dowolnej wagi posiadającej port szeregowy COM w standardzie RS232.
Scale Terminal komunikuje się z Internetem za pomocą standardowej sieci WiFi.
Przesyłane dane są natychmiast dostępne w bazie danych. Interfejs wyświetlający te dane i inne informacje może być dowolny.
Waga systemowa ma wszechstronne zastosowanie.
Od kontroli wydań na magazynie, rozliczania produkcji z zużytych surowców, kontroli wagi pojazdów,
czy w połączeniu ze skanerem możemy tworzyć gniazda automatycznej kontroli produkcji.
Scale Terminal może występować w różnych obudowach z własnym akumlatorem lub może być zasilany np. z pokładu wózka widłowego.
e-dyrektor jest podsystemem służącym do analiz finansowych wyników firmy. Znajduje zastosowanie zarówno bezpośrednio w firmach lub też w biurach rachunkowych.
e-dyrektor pobiera dane z kont FK podsystemu Work Manager lub systemu zewnętrznego –biura rachunkowego lub FK firmy.
Możliwe jest też przechwytywanie bezpośrednio faktur zakupowych przez podsystem OCR i sprzedażowych przez podsystem NETLIST.
System tworzy zgodną z planem kont danej firmy własną strukturę kont.
Oprócz tego mogą być stworzone równoległe struktury kont dla celów analitycznych i zarządzania firmą.
Podsystem umożliwia analitykowi stworzenie dowolnego raportu finansowego lub KPI i opublikowanie go w podsystemie BI dla zarządu.
Raport zawsze tworzy się dynamicznie na aktualnych danych.
System BI jest webowy i obsługiwany przez przeglądarkę Internetową.
Responsywność umożliwia pracę np. przez komórkę.
Przy współpracy z systemem Work Manager możliwe jest powiększenie dokładności analiz do: zużycia pracy i materiału na czynności w zleceniu.
FK umożliwia tylko analizy z dokładnością do struktury kont księgowych.
Zastosowanie równoległej struktury kont umożliwia stworzenie wskaźników KPI lub prognoz przepływów pieniężnych na wybrany dzień operacyjny.
Biuro Cyfryzacji dokumentów jest strukturą organizacyjną, która odpowiedzialna jest za przekształcanie dokumentów na postać cyfrową z 100%
gwarancją wczytania za pomocą oprogramowania Work Manager OCR.
W wyniku pracy Biura powstają dokumenty PDF dostępne w repozytorium systemu, oraz zapisy w bazie danych z dokładnością do wiersza na dokumencie i dodatkowymi wymaganymi danymi.
Biuro Cyfryzacji jest usługą oferowaną na zewnątrz lub jest składnikiem zintegrowanego systemu Work Manager.
Dokumenty w formacie PDF mogą być udostępnione klientowi przez system Work Manager WEB.
Biuro dostarcza danych do systemu obsługi biur rachunkowych Buchalter Net XP.