O nas
Nasza firma
Nasza firma istnieje na rynku od 1990 roku. Od samego początku naszym celem jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez tworzenie autorskich rozwiązań informatycznych. Naszą specjalizacją są systemy B2B oraz ERP, wspierające sprzedaż i organizację procesu pracy w przedsiębiorstwie. Jako jedni z nielicznych, od samego początku tworzymy systemy w oparciu o platformę Microsoft .NET wraz z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii dostępnych na rynku. Dzięki zdobytemu doświadczeniu we współpracy z firmami o różnym profilu działalności, oraz innowacyjnemu podejściu do rozwiązywania najczęściej występujących problemów, precyzyjnie dostosowujemy tworzone przez nas rozwiązanie klasy ERP drugiej generacji – WorkManager. Dzięki wdrożeniu tego systemu następuje optymalizacja procesów i wzrost wydajności w przedsiębiorstwie.
-
Patent USA
System do synchronizacji przeglądarek internetowych -
Patent USA
Układ i sposób ładowania bezpyłowego dozowania paliwa w piecach na paliwo stałe do ogrzewania obiektów kubaturowych -
Patent USA
Urządzenie do odprężenia i odnowy ciała -
Patent EPO
Urządzenie do odprężenia i odnowy ciała
Historia firmy
1991
Bydgoskie Zjednoczenie Przemysłu Mięsnego: Sprzedażowy system analizy rentowności i naliczania wynagrodzeń.
1996
PPWM Kania: Pracujący na systemie MS-DOS system obsługi zamówień przez sieć Internet, umożliwiający przekazywanie stanów magazynowych i rozrachunków między centralą i współpracującymi firmami. Adresowany do handlowców.
1998
PPWM Kania sp. z o.o.: Funkcjonujący pod kontrolą MS Windows system klasy B2B „Włodarz”, umożliwiający obsługę windykacji należności, sprzedaż w modelu rozproszonym za pośrednictwem Internetu oraz monitorowanie wskaźników sprzedaży i generowanie raportów korzystających z MS Office. Zintegrowany z oprogramowaniem FK ZETO Bydgoszcz.
2000
PPWM Kania sp. z o.o.: System analityki kosztów finansowo-księgowych „Koszty”, umożliwiający kontrolę przepływów pieniężnych.
2001
„Analityk”: program do analizy przedsiębiorstw metodą wskaźnikową, wyposażony w bazę 150 wskaźników. Tworzony we współpracy z wiodącymi bydgoskimi biurami nieruchomości system „Pośrednik MLS+”, umożliwiający internetową wymianę informacji w zakresie ofert kupna i sprzedaży lokali. Wyposażony w moduł obsługi biura nieruchomości. Pierwszy system korzystający z platformy Microsoft .NET.
2003
–
2005
Program „Studio Plus s.c” służący do obsługi wielodziałowych salonów mebli i generowania umów sprzedaży.
2005
–
2008
„Kasa”: system umożliwiający wielooddziałową kontrolę oraz ewidencję rozrachunków przez Internet
2006
System klasy B2B umożliwiający międzysystemową konwersję i przesyłanie danych finansowo-księgowych przez Internet. Wspierane formaty z systemów m.in. Kamsoft, Insert i Varico.
2006
–
2007
„InfoMaker”: system do zarządzania kontaktami i informacjami handlowymi z możliwością obsługi zleceń, przeznaczony dla firm działających w branży poligraficznej.
2007
Nawiązanie współpracy z wydawnictwem „Anonse” i założenie spółki „Anonse-Tisoft sp z o.o.”. W trakcie współpracy rozwinięty został system klasy B2B „Pośrednik MLS+” w celu umożliwienia dwukierunkowej wymiany informacji między biurami nieruchomości i portalami internetowymi.
2010
–
2014
Beniamin sp. z o.o. sp.k.: Utworzenie kompleksowego, wielopoziomowego rozwiązania klasy B2B umożliwiającego automatyczną komunikację na pięciu obszarach otoczenia firmy i zarządzanie procesem realizacji zlecenia w modelu rozproszonym. System pozwala na pełną obsługę poszczególnych etapów realizacji zlecenia wraz z dokumentacją elektroniczną i procedurami reklamacji.
2008
–
2021
WorkManager: wielomodułowy system do zarządzania procesem pracy oraz gospodarką magazynową w małych i średnich przedsiębiorstwach klasy ERP. System umożliwia prowadzenie rejestracji zużycia zasobów pracy i materiałów bezpośrednio na stanowiskach produkcyjnych dając możliwość konfiguracji dla wielu branż produkcyjno-usługowych.
2021
Work Manager uzyskał Znak Jakości w VI edycji konkursu „Laur Eksperta” w kategorii produkty i usługi.